豌豆桑

豌豆ww全职高手黄少天/APH米英/英厨/BJD/儿控/努力中

If I Die Young

【搬运/推荐】推荐一首歌QAQ上过B站首页,有普爷中心同名视频,强推!这是我听过最像普爷唱的,看着歌词一不小心就哭了。结合最近本家爆出的普爷的现状我真的………明明很虐还是忍不住一直一直循环……那句(我已经拥有足够多的时间去理解)戳到了心里,普/鲁/士作为一个国家存在的时间真的太短。
我暗搓搓的上歌词,歌词被我改了一点,大家可以去找找【男版】的,很好听……钢琴配乐,安安静静的虐着你QAQ


If I die youngbury me in satin
如果我在青春年华中离去,请把我埋进鲜 艳的绸缎里
Lay me down on a bed of roses
让我在铺满玫瑰的床上安睡
Sink me in the river at dawn
在黎明时分与河流融为一体
Send me away with the words of a love song
在爱的歌声中送我远离

Lord make me a rainbow, I’ll shine down onmy father
主请把我变成彩虹,我要继续守护我的父亲 He'll know I’m safe with you when she stands undermy colors, oh and
让他看见美丽的颜色就如同看见我
Life ain't always what you think it ought tobe, no
生活总不能尽如人意
Ain't even grey, but he buries her baby
也不总是灰暗的,但是他亲手埋葬了他的 儿子

The sharp knife of a short life, well
短暂生命的锋刃一面的寒光
I’ve had just enough time
我已经拥有过足够多的时间去理解

And I’ll be wearing white when I come in toyour kingdom
我身着洁白的衣衫走进你的王国
I’m as green as the ring on my littlecold finger 青涩得如同冰冷手指上的指环
I’ve never known the lovin' of a man
虽然我从没有见过真爱的模样
But it sure felt nice when he was holding myhand
但指尖传递的温暖一定足够一生回味
There’s a boy here in town says he’ll lov e myforever
有一个男孩曾说他会永远爱我
Who would have thought forever could b esevered by
谁会想到永远原来隔着生死之间

So put on your best boys and I’ll wear m ypearls
男孩穿上你的华服,我想做你最闪亮的新 娘 What I never did is done
完成一个曾经遥不可及的梦想

A penny for my thoughts, oh no I’ll sell t hem fora dollar
被嘈杂世界埋没的呼喊
*They're* worth so much more after I’m a goner
在我永远离去后才被重新倾听
And maybe then you’ll *hear* thewords I been singin’
也许你还会听到我一直唱着的歌曲
Funny when your dead how people start listenin’
讽刺的是你用心聆听的人早已经走远

The ballad of a dove
在伤感民谣中振翅的白鸽
Go with peace and love
带着平静与爱高飞
Gather up your tears, keep ‘em in yourp ocket 收起你不断洒下的眼泪
Save them for a time when your really g onn

评论(1)

热度(20)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据